090406

god morgon=)
vaknade imorse av att jimpas mobil ringde klockan kvart över sex. inte så kul, och med tanke på min lilla middagssömn igår så var det inte superlätt att somna om. men efter et tag gick det och så sov jag till tio. fantastiskt väder idag också. Elvis är mycket glad och springer omkring och försöker hitta en väg ut ur buren. haha. ska spela lite peps persson för honom sen så blir han nog ännu gladare.
ska nog sitta en stund på balkongen snart och kanske ta en promenad, någon tvättstuga blir det inte idag iallafall.

om en o en halv vecka åker jag till min kära syster och hennes kille i oslo. dagen efter lön så det blir nog en hel del shopping.  så måste milla visa mej all bröllopsplanering hon gjort för deras kommande bröllop!

camilla och rikard

så längtar jag till september också för då ska jag bli moster!!!!!! min älskade syster marika och hennes kåre ska få en liten en.

marika


Kommentarer
Postat av: camilla

vad fint du har skrivit gumman, vi längtar så efter dej ska du veta, jag har fyllt på bakförrådet så nu blirre andra bullar;). Hoppas allt e bra hemma med dej å jimpi...ha en bra dag min lilla prinsessa, puss puss

2009-04-07 @ 09:26:06
URL: http://osloliv.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0