090417

god middag!
infinner mig i min kæra systers lægenhet i oslo. kom hit  igår med tåg. det ær så himla bekvæmt att åka tåg, visst, det tar sex timmar . men det blir betydligt billigare æn bil och man slipper leta runt i hela oslo før att hitta rætt=) vædret ær fantastiskt och vi har precis suttit på en uteservering i två timmar efter att ha gått ett varv på stan.
køpte en fin øgonskugga från GOSH och en søt trøja på floyd. camilla køpte som vanligt 100.000 køkssaker=) haha



behøvde inte halsduken efter en stund=) har på mej min underbara jeansjacka från crocker som jag køpte i førrgår, ælskar den!



saknar min Jimmie! Han får va sjælv hemma hela helgen=( så saknar jag ju mina små pippisar. igår såg vi 2 olika personer som va ute och gick med sina papegojjor på axeln. det ska elvis också få gøra i sommar=)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tack för en jätte mysig dag älskling, skulle änska du var här hos oss jämt. Nu har vi en mysig helg framför oss. Puss syrran.

2009-04-17 @ 18:25:06
URL: http://osloliv.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0