090424

god morgon! idag är det tvätt och städdag! inte så kul i detta fantastiska väder vi har idag! på vår balkong är det just ni 25.3 grader. och här sitter jag inomhus.. usch.
har jobbat två dagar nu. är helt slut! haha. i förrgår jobbade jag nänmligen först på vildmark, 6-11 och sedan var det raka vägen till Gusum! Där jag hjälpte till med simskolan! det var så jäkla kul! Har verkligen saknat att jobba i simskola. I tisdags fick jag ett samtal av en tjej, som senare visade sig vara den simläraren som jag jobbade med för fyra år sedan(har sökt säsong på simskolan i söderköping) och hon frågade om jag ville ha jobbet som simlärarassistent, men jag har ju bestämt mej för att stanna på Vildmark så jag sa att jag gärna kunde va extra! då frågade hon om jag kunde hjälpa till redan på onsdagen med simskolan i Gusum då. och självklart ville jag det. så från 14.20-18.30 hade vi fem grupper med ca 7-8 barn i varje! Och ni vet ju hur ungar är när det kommer någon ny, de hängde på mej oavbrutet! och ville inte gärna simma utan bara leka! men det var jätteroligt och jag hoppas att de ringer i sommar om de vill ha extra!

gårdagen spenderades mellan 6-13 på Vildmark och klockan 18.00  var det dags att träffa min kära kusin Johanna, vi satt ute i tre timmar och fikade, just like the good old days =) det var otroligt mysigt. även om vi inte ses så ofta så har vi precis lika roligt som vi alltid har haft, (speciell under de fyra år som vi satt ihop=) )
sedan var det grannfejden på tv:n med två gubbar från Sörping. Ena rikriga stolpskott om jag får säga så.

vaknade imorse av mina kära fåglar som skrek i falsett! verkligen underbar sovmorgon =S.


jag och johanna för två år sedan på gran canaria=)


bjussar även på en magbild av syrran:

lite tjock börjar hon ju bli=)



Kommentarer
Postat av: Camilla

Och du sa att det inte händer nåt i ditt liv, låter som du e mest upptagen i världshistorien skitunge;).

Mysigt me fika me nanna, och mickas mage e så söt.



Ses om 6 dagar. puss och kram din största kärlek leila.

2009-04-24 @ 10:55:33
URL: http://osloliv.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0