090428

God dag!
sitter vi köksbordet och försöker att få ordning på diverse papper! Har 40 olika mappar o pärmar med ca 4 papper i varje, så jag tänkte få ordning på det hela nu. Satte mej ner och gjorde mej redo för en helkväll i dessa pappershögar när jag plötsligt insåg att jag inte har någon hålslagare! Vilket försämrade hela sitautionen märkbart. Gav mej ut i jakt efter en men nere på närbutiken hade de definitivt ingen så gbben frågade om jag ville ha ett gammalt gem istället, haha. Jag bara stirrade honom i ögonen, suckade, öppnade dörren och gick. Vilken stjärna han var då. Begav mej då till Hemköp ( dessutom hade jag tidigare i min iver glömt att ta på mej jackan, trodde tydligen att det var juli) men icke hade de ngon där heller. Så jag råkade få med mej lite kinder maxi hem istället=) Så nu ringde jag till Jimpa som är hos Dennis och bad honom köpa med sej ett hem!
Idag har jag varit hos min kära mamma med Marika. Vi myste (mös??) gick ett varv i Sörping som vanligt. Fick med mej en sax hem. En såndär uttunningssax som jag kan ha när jag klipper Jimpas trollkalufs=) Den kostade endast 70 riksdaler. (tur att jag ine köpte den jag hittade i oslo som kostade 200 kr.)
Det är alltid lika mysigt att åka till mamma o så äter alla kl. 12 när pappis kommer hem på lunch.
Fick känna Mickas bäbis sparka också. En riktig spark mitt i handflatan på mej! Visserligen hade jag legat och hållt på magen i sju timmar innan detta inträffade. Haha, nej inte riktigt men tio minuter fick jag vänta på den, men det var ju bara mysigt och hålla=)
Pappa sprider rykten om att det ska bli varmt imorrn och sol, vilket det har varit sparsamt på idag. Hoppas detta är riktiga uppgifter för då ska jag glassa på balkongen hela dagen! Ska jobba tors, fre, lör, sön sen så imorrn ska jag bara slappa tänkte jag!
Ha en fin kväll!


Kommentarer
Postat av: Camilla

För att få just det namnet antyder.....EN SUR DEG! moahahahahahaha.

2009-04-29 @ 10:05:30
URL: http://osloliv.blogg.no
Postat av: Camilla

För att få just det namnet antyder.....EN SUR DEG! moahahahahahaha. Go Leila, Go Leila, It´s youre birthday, were gonna party like it´s youre birthday:)!!!!!

2009-04-29 @ 10:06:49
URL: http://osloliv.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0