Början

Okej, då ska vi se hur detta går=)  Har jobbat idag.
Fylking och Aschberg bor på hotellet, på sin resa mellan Ystad o Haparanda. Det var inte särskilt spännande faktiskt. När jag kom hem var jag helt slut, så jag la mej o sov tills Jimmie kom hem vid fyra. Åkte och handlade lite mat som alldeles strax ska tillagas.
Var hos vargarna på djurparken i förrgår! det däremot var spännande. Dom var ganska läskiga när de morrade, men när man "gosat" (petat på) dem en stund så är de bara som stora hundar, inte alls farliga.
Jimpa köpte en beckfilm med aftonbladet idag som jag antar att vi ska se på ikväll. mysigt!
älskar vädret idag! det är helt underbart! längtar efter att få ha sommarskor på mej.
jag har nästan inga vårskor! och det känns lite lustigt att gå från stövlar till pumps. aja inget större problem kanske.
nej nu ska jag nog laga mat.

det här gick väl ganska bra ändå tyckte jag=)

livsfarlig morrande varg        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0