Grillning!

Har jobbat lördag, söndag och är ganska trött nu. Det gick inte särskilt bra på jobbet idag, allt bara tog slut och inget var väl förberett. Men nu är det över!
Hade grillpremiär igår. Med vår quickgrill från OBH Nordica. Man kan ju ha den även inomhus men varför inte på balkongen när det är så varmt ute=) Eftersom vi åt så vi storknade av grillat kött igår, så bestmde vi oss för att grilla idag med!



Igår åkte vi ut till mn kära mor och far på landet och tog en fika! De var jättemysigt i solen! Mamma o pappa har det så skönt som kan åka dit varje helg. Jag älskar att följa med men jag jobbar ju vareviga helg nu för tiden.  Det hade iallafall kommit sex lammungar nu, och två tackor ska ha vilken dag som helst! Men de bara bräkte för att de var tjocka och tjuriga! haha


















hur söta som helst!

Nu kom vi just hem från att ha firat Malin, Jimmies lillasyster som fyller 15 imorgon!
Av oss fick hon ett armband, örhängen och ett par jeans!
Födelsedagsbarnet ville inte gärna själv vara med på kort idag så jag bjuder på några på mej o Jimpa=)








Lilla Putte bjöd på en show också! Detta är han när man går in på toaletten och han undrar var man är! Vill inte gärna vara själv! HAHA! Han visslade och sjöng oavbrutet under de ca tre timmar vi var där!

imorgon är mn ledig men Jimpa ska tillbaka till jobbet efter att ha varit sjuk. Ska nog bara plocka lite hemma och va ute lite om vädret håller i sig vilket jag antar!




Kommentarer
Postat av: Camilla

den där grillen var det smartaste jag sett, ska nog oxå köpa en tror jag, smakar det grillat?



Snart kommer vi hem, jippi. Ska du fortfarande jobba hela helgen?



Har du gjort nåt fint idag till hemmet, berätta min lilla prinsessa. Eller förresten, ska nog börja kalla dej prinserran, haha. Puss puss

2009-04-27 @ 13:16:42
URL: http://osloliv.blogg.no
Postat av: Camilla

okej rå ja sattaj.....

Vi ses nog massor på etermiddagarna ja, då e jag nöjd. Längtar till i sommar när jag får se er lägenhet, e det nåt spec du önskar dej hem raring?

puss

2009-04-27 @ 17:07:06
URL: http://osloliv.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0