hemkommen!

god kväll! nu är jag äntligen hemma! satte mej på tåget kl.15.49 i godan tro om att det skulle bli en relativt smärtfri hemresa. men icke sa nicke. inte ens halvvägs hem börjar motorn hacka=) (loket krånglade) så där stod vi i cirka tjugo minuter och efter detta brakade helvetet löst. i och med denna lilla försening blev vårat tåg satt längst ner på prioriteringslistan vid möten på enkelspriga järnvägar så vi fick åtskilliga gånger stanna för att vänta in tåg. vilket ledde till en dryg 1,5 timmes försening. till råga på allt fick vi åka buss hem från katrineholm. och där (äntligen har vi nått ljuset i historien) stod mitt hjärta med bilen och väntade på mej=)

av rädsla för ytterliggare förseningar vilket kunde ha gjort att jag inte hade kommit hem på halva natten så ringde jag och fixade så att snälla sandra kunde jobba åt mej imorrn! skönt med sovmorgon! ihop med jimpa som är sjuk!
nu är det dags att krypa till kojs, är helt utmattad efter en vild helg i oslo!
gonatt






Kommentarer
Postat av: Camilla

tomt utan dej här nu när jag vakna, ingen liten fis bakom sängen:(



men skönt att läsa att resan gick bra trots omständigheterna hjärtat. Mys massa me jimpa idag. Puss puss

2009-04-21 @ 09:23:50
URL: http://osloliv.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0