Mammasjuk

idag har jag tillbringat förmiddagen hos min kära mor. vi gick en sväng till mormor där man fick fika, tialott och en liten peng. som kom perfekt, har knappt ett öre kvar på kortet=)
sen gick jag o mamma till vårdcentralen och eter det kom jimmie och hämtade mej. han slutade tidigare idag.

                         


marika,camilla och vår älskade morbror! för 21 år sedan=)



dagens=)

nu ska jag sova middag. det är molnigt ute. inte alls roligt. hoppas det blir bättre nu till påskhelgen. älskar påsken! det är alltid så mysigt. men jag ska jobba och jimmie ska ut till landet så det blir inte så kul att sitta hemma själv på påskafton =(
mamma prackade på mej 2 enorma paket från halen´s som syrran har  beställt, så nu måste jag ta med mej dem till oslo nästa vecka. men det gör inget.. inte behöver väl jag ha med mej några kläder. haha. äsch det löser sej! även om jag måste tappa väskan i huvudet  på den jämter mej denna gång också!

Kommentarer
Postat av: camilla

Gummsan, vilket underbart inlägg, först blev jag glad, sen börja jag tjuta, saknar ju honom så mycket, vilken underbar bild,tack snälla för att du tar med dej paketen till mej,blir överlycklig, snart ses vi gumman, Älskar dej massor. Puss

2009-04-08 @ 18:49:19
URL: http://osloliv.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0