SNYFT!!

min lilla bebispippi har dött =(
den vita som vi sålde till affären blev misskött av de som köpte den så den dog=(

det är jättesorgligt för den var så otroligt söt och tam och hur mysig som helst!






stackars lilla pippi!
men den fick ett bra liv sålänge den bodde hos oss iallafall! så mycket som vi pussade på den och pratade med den!
(vet inte om det var en tjej eller kille så jag skriver därför "den")


jimmies mamma fick den andra och den är ju hur go som helst! vill aldrig vara ifred och är med överallt hela tiden!


så till något annat:
nu ska vi snart till mamma o pappa på landet och fika och se de sex nya lammen. mysigt! även om jag är lite ledsen för min fågel.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Lilla, lilla gumman. Vad ledsen jag blir. Hoppas du inte e alltför ledsen, bebbefågeln är i himlen nu med morbror vet du:). Lova att du inte e ledsen mer nu. Ses om några dar. Älskar dig lillen. Puss

2009-04-25 @ 11:38:22
URL: http://osloliv.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0