090511

god morgon=)
idag har jag sovmorgon! underbart, har jobbat nästan konstant i två veckor nu och ska jobba resten av veckan också, så idag tänkte jag inte resa mej ur sängen! dock får jag en sån jäkla huvudvärl av att inte göra nånting så kanske får bli en liten promenad sen. ska tvinga jimmie att köpa med sej grillspjut hem idag! haha. grillade det igår och det var så otroligt gott!!!!!! ska försöka "hinna med" att ringa min lilla kära kusin också. börjar bli dags för en fika med henne.

imorgon har änglar och demoner premiär! måste se den med mamma!


riktigt bra bok faktiskt, men det är två år sedan jag läste den så för några veckor sedan så rotade jag fram den för att läsa om lagom till biopremiären. men när jag o jimmie var på citygross förra veckan hittade jag en ny bok som jag kände att jag bara måste läsa "Jack Uppskäraren" så jag fick lägga Änglar och demoner åt sidan och nöja mej med att se filmen istället!
nu ska jag gå ut och se om man kan sitta på balkongen även att solen inte lyser!
ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Camilla

duktig du e som jobbar och står i gumman. ses snart. puss milla

2009-05-11 @ 12:50:00
URL: http://osloliv.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0